A A A Inschrijven nieuwsbrief Over WSZ Service & contact

Kantoor vanaf 1 juli open

Langzaam worden de Corona maatregelen versoepeld. Daarom gaat ons kantoor vanaf 1 juli weer open.

Wij helpen u nog steeds bij voorkeur telefonisch
U kunt dus weer naar ons kantoor komen. Maar we helpen u nog steeds bij voorkeur telefonisch. Bij vrijwel alle vragen kunnen wij u ook heel goed telefonisch helpen. Op telefoonnummer (0497) 51 78 35 zijn wij van maandag t/m donderdag bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur en op vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur. Voor spoedgevallen is dit nummer ook buiten kantooruren bereikbaar. Niet dringende zaken kunt u ook naar ons mailen via info@wsz.nl.

Reparatieverzoeken en storing kunt u altijd melden
Reparatieverzoeken kunt u altijd bij ons melden, ook de niet spoedeisende. De werkzaamheden voeren we uit samen met Groenen Bouw & Onderhoud of laten we uitvoeren door Groenen, telefoon: (040) 230 99 30. Wij hanteren de landelijke richtlijnen van het RIVM voor de bouw.

Voor de volgende reparaties kunt u direct contact opnemen met onze onderhoudsbedrijven.

Storingen aan de cv-ketel (verwarming, warm water), warmtepomp of ventilatie
Kemkens, telefoon: (088) 505 03 30.

Rioolverstoppingen
Riool Reinigings Service RRS, telefoon: (0800) 099 13 13

Glasherstel
Swinkels Glas, telefoon: (088) 774 47 77

Planmatig onderhoud gaat door
Werkzaamheden in en rond de woningen zijn weer opgestart. Het vervangen van een keuken, badkamer en/of toilet voeren wij uit met gepaste maatregelen. Is uw woning aan de beurt voor onderhoud? Dan wordt u schriftelijk geïnformeerd.

Als u gaat verhuizen
We hebben onze werkwijze aangepast. Dat betekent dat we een voorinspectie van uw woning telefonisch doen. Wij bespreken dan met u hoe u uw woning aan ons oplevert. U doet de sleutels op de afgesproken dag en tijd in een envelop met hierop het adres, in onze brievenbus. De eindinspectie voeren wij zonder u uit in de woning. Wel brengen wij, indien u dat wil, een kandidaat met u in contact voor het inplannen van een bezichtiging en het maken van afspraken over eventuele overnames. Houd wel alle richtlijnen van het RIVM in acht bij deze bezichtiging en laat de afspraak niet doorgaan als u of de kandidaat klachten heeft.  

Betalingsproblemen door Corona?
Heeft u door de maatregelen die genomen worden rondom het Coronavirus moeite met het betalen van de huur? Bijvoorbeeld omdat u werkt als zzp’er en nu geen inkomen heeft. Of omdat u op basis van een nul uren contract (bijvoorbeeld omdat u in de horeca werkt) nu tijdelijk geen salaris ontvangt. Neem dan contact met ons op. We proberen u te helpen en huurachterstanden zo veel mogelijk te voorkomen.

Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch (0497) 51 78 35 of via mail info@wsz.nl.

Deel deze pagina

Print pagina
Kantoor vanaf 1 juli open

Andere berichten

Bekijk alle berichten »

Cijfers van 2019

Dinsdag 30 juni 2020

In het jaarverslag leest u wat WSZ in 2019 heeft gedaan.

Lees verder

Proef: zonnepanelen voor huurders

Dinsdag 30 juni 2020

WSZ start met een proef: het aanbieden van zonnepanelen voor huurders. Huurders die mee kunnen doen hebben een brief ontvangen.

Lees verder

Kantoor vanaf 1 juli open

Donderdag 25 juni 2020

Vanaf 1 juli is ons kantoor weer open. U bent dus welkom om weer naar ons te komen.

Lees verder

Blijf op de hoogte via onze WSZ-nieuwsbrief