Veel gestelde vragen post
Postex is een bedrijf dat voor ons de post verstuurt. Post in de brievenbus maar ook via e-mail. Als huurder kiest u zelf of u uw post via e-mail of in de brievenbus wilt ontvangen.
Bij de brieven die wij versturen via Postex, vindt u een voorblad met een unieke (tijdelijke) code. Hiermee kunt u uw post ook digitaal bekijken en aangeven of u uw post graag via e-mail wilt ontvangen. Vul deze code in op de pagina www.wsz.nl/post of scan de QR-code. Wijzig de ontvangstvoorkeur van post naar digitaal.
Blijft u uw post liever in de brievenbus ontvangen? Ook dat kan! U hoeft dan niets te doen.
U bepaalt zelf hoe u uw post ontvangt. Via e-mail of op papier.
Bij de brieven die wij versturen via Postex, vindt u een voorblad met een unieke (tijdelijke) code. Hiermee kunt u uw post ook digitaal bekijken en aangeven of u uw post graag via e-mail wilt ontvangen. Vul deze code in op de pagina www.wsz.nl/post of scan de QR-code. Wijzig de ontvangstvoorkeur van post naar digitaal.
Bij digitale post klikt u op de knop in de e-mail. Hierna kunt u uw voorkeur aanpassen.
Hiervoor klikt u op de link in de e-mail van Postex. Via deze link kunt u uw e-mailadres wijzigen. Hiermee wijzigt u alleen het e-mailadres waarop u uw post ontvangt.
Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (dat ziet u aan het slotje voor de URL). Daar kunt u de openstaande huur betalen.
Als u deze melding krijgt, dan is een adblocker ingeschakeld. Een adblocker houdt advertenties tegen, maar in dit geval ook uw digitale post. Wanneer u de adblocker uitschakelt of www.postex.com toevoegt aan websites die veilig zijn, dan kunt u uw post weer zien.