Reparatieverzoeken
Is er iets stuks in jouw woning? Kijk dan eerst in het onderhoud ABC wie daar verantwoordelijk voor is.
Jouw reparatieverzoek kun je telefonisch doorgeven
Als WSZ verantwoordelijk is voor de reparatie dan kun je het verzoek melden op het algemene telefoonnummer van WSZ, (0497) 51 78 35. Via optie 1 in het keuzemenu word je doorverbonden met één van onze onderhoudsbedrijven. Reparatieverzoeken worden uitgevoerd door Groenen Bouw & Onderhoud, telefoon: (040) 230 99 30, Kies opties 1 in het keuzemenu van Groenen Bouw & Onderhoud en je wordt doorverbonden met de juiste medewerker.
Voor de volgende reparaties kun je direct contact opnemen met onze onderhoudsbedrijven.
Storingen aan de cv-ketel (verwarming, warm water), warmtepomp of ventilatie*
Kemkens, telefoon: (088) 505 03 30.
Rioolverstoppingen*
Riool Reinigings Service RRS, telefoon: (0800) 099 13 13
Glasherstel*
Swinkels Glas, telefoon: (088) 774 47 77
Storingen buiten kantooruren en calamiteiten*
In geval van spoed (denk aan een gaslekkage of ernstige waterlekkage) kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen naar ons kantoor. Via optie 5 in het keuzemenu word je doorverbonden met onze storingsdienst.
* Aan het uitvoeren van reparatieverzoeken zijn voor jou mogelijk kosten verbonden. Heb je een afspraak gemaakt met een onderhoudsbedrijf? Zorg er dan voor dat je op het afgesproken tijdstip thuis bent. Ben je niet thuis dan worden er voorrijdkosten in rekening gebracht.