Reparatieverzoeken
Is er iets stuks in uw woning? Kijk dan eerst in het onderhoud ABC wie daar verantwoordelijk voor is.
Uw reparatieverzoek kunt u telefonisch doorgeven
Als WSZ verantwoordelijk is voor de reparatie dan kunt u het verzoek melden op het algemene telefoonnummer van WSZ, (0497) 51 78 35. Via optie 1 in het keuzemenu wordt u doorverbonden met één van onze onderhoudsbedrijven. Reparatieverzoeken worden uitgevoerd door Groenen Bouw & Onderhoud, telefoon: (040) 230 99 30.
Voor de volgende reparaties kunt u direct contact opnemen met onze onderhoudsbedrijven.
Storingen aan de cv-ketel (verwarming, warm water), warmtepomp of ventilatie*
Kemkens, telefoon: (088) 505 03 30.
Rioolverstoppingen*
Riool Reinigings Service RRS, telefoon: (0800) 099 13 13
Glasherstel*
Swinkels Glas, telefoon: (088) 774 47 77
Storingen buiten kantooruren en calamiteiten*
In geval van spoed (denk aan een gaslekkage of ernstige waterlekkage) kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen naar ons kantoor. Via optie 5 in het keuzemenu wordt u doorverbonden met onze storingsdienst.
* Aan het uitvoeren van reparatieverzoeken zijn voor u mogelijk kosten verbonden. Heeft u een afspraak gemaakt met een onderhoudsbedrijf? Zorg er dan voor dat u op het afgesproken tijdstip thuis bent. Bent u niet thuis dan worden er voorrijdkosten in rekening gebracht.