Reparatie & onderhoud

Is er iets stuks in uw woning? Kijk dan eerst in het onderhouds ABC wie daar verantwoordelijk voor is.

Uw reparatieverzoek kunt u telefonisch doorgeven
Als WSZ verantwoordelijk is voor de reparatie dan kunt u het verzoek melden op het algemene telefoonnummer van WSZ, (0497) 51 78 35. Via optie 1 in het keuzemenu wordt u doorverbonden met één van onze onderhoudsbedrijven. Reparatieverzoeken worden uitgevoerd door Groenen Bouw & Onderhoud, telefoon: 040 230 99 30.

Voor de volgende reparaties kunt u direct contact opnemen met onze onderhoudsbedrijven.

Storingen aan de cv-ketel (verwarming, warm water), warmtepomp of ventilatie*
Voor storingen aan de cv-ketel (verwarming, warm water), warmtepomp of ventilatie kunt u contact opnemen met Kemkens, telefoon: 088 505 03 30.

Rioolverstoppingen*
Riool Reinigings Service RRS, telefoon: 0800 099 13 13

Glasherstel*
Swinkels Glas, telefoon: 088 774 47 77

Storingen buiten kantooruren en calamiteiten*
In geval van spoed (denk aan een gaslekkage of ernstige waterlekkage) kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week bellen naar ons kantoor. Via optie 4 in het keuzemenu wordt u doorverbonden met onze storingsdienst. 

* Aan het uitvoeren van reparatieverzoeken zijn voor u mogelijk kosten verbonden. Heeft u een afspraak gemaakt met een onderhoudsbedrijf? Zorg er dan voor dat u op het afgesproken tijdstip thuis bent. Bent u niet thuis dan worden er voorrijdkosten in rekening gebracht.

 

Relevante pagina('s)